Playahead..

Tja..
Åh! Fan vad jag hatar PA (playahead) :@
För det första är det till 80% fullt av desperata pedofiler,
och nu när jag loggade in, då fick jag dethära medelandet:


Och det är inte det att jag ville vara inloggad,
jag skulle bara spara en bild som fanns i mitt album, eftersom att jag inte hade den på datorn -.-' 
Men, nu har jag ingen aning om hur jag kan få tag i den bilden nå mer ''/ :@

Hur många av er läsare har PA? Vad tycker ni om den sidan?
Har dethär hänt er någon gång, och hur fixar man det? (a)
Kommentera..

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag blev också avstängd förut xd

Men efter några veckor funkade det igen (y)

2009-12-13 @ 22:17:08
Postat av: men..

men hur efter är ni egentligen? hahahahahha

2009-12-13 @ 23:13:33
Postat av: Anonym

Jag har, fast det har aldrig hänt mig :o

2009-12-14 @ 08:46:54
Postat av: Anonym

Playahead äger!

2009-12-14 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0