Plattång..?

Hej!
Nu är det såhär, att jag måste köpa en ny plattång..
Jag har haft en del olika, men alla har varit dåliga/ gått sönder.. ''/
Den jag har just nu är bara så himla dålig, man måste platta i typ 30 minuter för att håret ska bli rakt, och när de väl har blivit det, då håller det bara i 2-3 timmar -,- Så, nu vill jag att ni söta läsare kommenterar vad ni har för plattänger och hur bra dem är! ;)

Kommentera märket på din plattång/ vad den heter, vart den är köpt och hur mycket den kosta (a)  Betygsätt den från i skala 1-10 hur bra den är :)


Puss // Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Jag har den rosa i högra hörnet. Den heter "Vidal sasson nano", och jag köpte den på Åléns för 400. Jag tycker att den är hyfsat bra för sitt pris, håret håller sig rakt nästan hela dagen.. Så den får en 7:a.

2009-12-28 @ 20:19:45
Postat av: pauu

ngn från england, den e helt okej, men de håller bara typ 3-4 timmar...

den får 5,5 :D:D:D

hahahhaa ,

2009-12-28 @ 20:23:25
URL: http://osysselsatt.blogg.se/
Postat av: erika

jag har oxå '' vidal sasson nano '' det är väldigt bra när man plattar och lockar , Rekomenderas!

2009-12-28 @ 20:28:13
URL: http://blondiieerikaa.blogg.se/
Postat av: jagelskartim

jag har den i mitten till vänster. köpte den på åhlens för typ 200 kr :P. har haft jätte många olika, men än så länge är denna lätt bäst. visst det tar väl lite mer än en timme att platta men jag har väldigt lockigt hår XP. dessutom håller det hur länge som hellst.

2009-12-28 @ 20:30:31
Postat av: Madeleine

Babyliss Wet & Dry tror jag min heter.

Mitt hår håller en hel dag.

Men då har jag en värmeskyddande spray innan som gör att håret blir plattare och håller längre :p

Den kostade mindre än 500 men mer än 100. kmr inte riktigt ihåg.. Men bra ären. En klar 9:a :)

Och det braiga värmeskyddet som va riktigt billigt (men superbra) är Osis+ ? typ.

osis+ flatliner eller nåt. :D riktigt bra!

2009-12-28 @ 20:34:32
URL: http://madddii.blogg.se/
Postat av: elin

Den svarta längst upp till vänster & den rosa uppe i hörnet & den röda är bra,

iaf för mitt hår, men det beror på till var & ens hår förstårs:)

2009-12-28 @ 20:38:44
Postat av: Anonym

jag har en från typ GAMA eller någe , den kan man köpa hos frisören iallafall här jag bor och det är den mest sålda plattången på marknaden. den kostar kanske ca 800 och den är absolut värd priset.först hade jag en och den höll i 4 år och den fungerar ju fortfarande bara att värmen inte blir lika hög lika snabbt . men jag rekomenderar den starkt iallfall av mig så får den en 9a för att det finns nog bättre, hoppas att det är till hjälp :)

2009-12-28 @ 20:38:49
Postat av: sabina

köp den röda som är längst ner i hörnet på höger sida. den är bra, för sån har jag :D

2009-12-28 @ 22:21:19
URL: http://ssooeew.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag använder Remington S-2014

den e sjukt bra

köpt på Gekås i ullared för bara 250kr

men den e verkligen sjukt bra

ger den 10 poäng !

det tar bara 10 min att platta och det håller ganksa länge

2009-12-28 @ 22:54:59
Postat av: Anna

vidal sasson nano, helt klart, kostar 600, Bäst,köps på Gicon :)

10 poäng, håller upp till 10 timmar!

2009-12-28 @ 23:35:01
Postat av: Lara

jag har den mellan den svarta o bruna och den suuuger men om jag ska köpa så ska ja köpa den rosa från teknik magasinet<3

2009-12-30 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0