Om igår..

Tjoo bitches !

Igår var jag, Ellen och Ebba en sväng in till centrum ( eller vad man nu ska kalla det...?) och köpte lite juklappar och jag hittade ett par jeans också , ni kanske får en bild på dem senare..

Sen drog vi hem till Ellen och hade riktigt kul med gott folk, inte helt fel :).
Och vi hann även se idol mitt i det hela, och tove åkte ut , lite synd :), menmen..

Nu ska ni få lite finfina bilder från igår ..;)



Klart vi käkade ute också, och klart vi körde med sallad..



Nyttigt värre.



Kyss&smeek // Dessie





Kommentarer
Postat av: Anonym

gott det såg ut :)

2009-12-05 @ 16:16:24
Postat av: Anonym

nu blev jag hungrig :(

2009-12-06 @ 01:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0