Nyårslöften?

Gomorron,
Jag tänkte på en sak.. Ska jag ha några "nyårs-löften" ?
Haha, är inte så mycket för sånt, men det är mest bara för att.
Fast det spelar egentligen ingen roll, eftersom att jag aldrig kan hallå dem..
Förra året hade jag t.ex:
- Shoppa mindre
- Träna på gymmet minst 3 ggr / vecka
- Inte käka så mycket godis

Det var några.. och vet ni vad? Jag höll inte en enda! ;d

Menmen, nu ska jag göra ett nytt försök ;)
Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha..

Brukar ni ha "nyårs-löften" ? Isåfall vadå?'
Kommentera! (a)



Exempel på vanliga löften?

Puss // Ellen ♥


Kommentarer
Postat av: henkeboooii på bdb

jag tyker ni är snälla så

2009-12-31 @ 20:42:47
Postat av: Agnes

Jag ska sluta röka har jag bestämt mig för..

2009-12-31 @ 20:55:27
Postat av: Denise

jag ska shoppa mer och börja träna mer regelbundet...

2009-12-31 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0