Kryssning 12-13.

Förresten, något som jag missat att tala om är det att jag kommer åka på en kryssning med Jennifer på lördag till söndag. Så det kommer inte bli någon vidare uppdatering från min sida, men ni får ju hoppas på att Ellen uppdaterar, för vi vet att ni älskar det bitches!

Om du också råkar vara på samma kryssning som mig & Jennifer ,
så får du självklart inte glömma att hälsa , haha.
Haha, det ska bli grymt roligt, hoppas ni får en trevlig helg.
Fast, ni kommer aldrig få en lika rolig, mohah.




I Know You Love Me !

// Dessie

Kommentarer
Postat av: Elin Sophie Henriksson

Mysigt att åka på kryssning :)

2009-12-11 @ 10:24:23
URL: http://pinglisen.blogg.se/
Postat av: keff

haha I know you love me jävla gossip wannabe,och din helg kommer suga jävla nolla.

2009-12-11 @ 13:57:42
Postat av: Ellen

det kan du vara sj beathi

2009-12-11 @ 14:24:07
Postat av: pauu

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAH, min mamma ska på samma kryssning ;''D

2009-12-12 @ 16:46:08
URL: http://osysselsatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0