IDOLERNA I UPPSALA! :D

Tja alla bloggläsare!
Idag var jag i uppsala, jag köpte en del saker, som jag kommer lägga upp bild på strax.

MEN, det jag ville säga var att Rabih, Eddie och Calle från idol var där!
De var en scen på busstorget, där det var fullproppat av folk! Men sån tur va, fick jag en bra plats, bara några meter från scenen.

Eddie och Rabih sjöng tillsammans, bland annat "Man in the mirror"
Sen sjöng Calle, och gissa vilken låt han sjöng? Nämligen min favorit "Walking in Memphis" ! :D

Shit va grymma dem var! Och det var jag inte ensam om att tycka, publiken skrek som galningar! Efteråt signerade dem skivor, både Calles egna och Idolskivan 09 :) Jag köpte Idolskivan 09, och jag fick den signerad av alla tre :D

Någon mer som var där? :)
Kommentera!

Jag filmade och tog en del bilder, här har ni några:

Eddie och Rabih sjunger ;)


Eddie och Rabih signerar min skiva :D


SÖT- Calle :*

Checka bloggen igen inom kort,
videor på deras uppträdanden kommern snart!


Puss// Ellen  


Kommentarer
Postat av: Ebba

va kul :D

fast söt Calle vet inte riktigt om jag håller med :P

2009-12-20 @ 21:12:31
Postat av: Caroline

Rabih, så fin! ;o <3

2009-12-20 @ 21:29:25
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: sara

RAABIH! (L)(L)

2009-12-20 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0