Hawaiian tropic?

Hej :*
Jag har en fråga, som jag är mycket tacksam om jag får svar på!
Jag ska ju åka utomlands snart, till Gran Canaria, och jag vill hinna bli så brun som möjligt.. (Är ju bara där en vecka, och det är inte jättevarmt) Jag läste lite om Hawaiian tropic taning oil / coconut oil..


Finns det någon som har testat den? Fungerar den bra?
Blir man brun sanbbare?
Kommentera (A)

Men, jag läste också att den kan vara typ ganska farlig, att man typ "steker" huden, och att det är väldigt lätt att bränna sig..? Stämmer det? :O Har även läst att det finns med solskydd och utan.. Blir det någon skillnad?

Den som kommenterar är såhääääääär söt (a) :*
Puss// Ellen

Kommentarer
Postat av: sara (:

jaa mmin kompis fick värsta brännsåren! :o

Hon ångrar att hon tog med sig oljan...

2009-12-26 @ 10:09:43
URL: http://ssaravarnamnet.bloggplatsen.se
Postat av: Stina

Den funkar hur bra som helst. tror jag..

2009-12-27 @ 00:10:33
Postat av: Anonym

Ma bränner sig as lätt med dom,, alla jag känner bränner sig, bara för att det e så mkt fett i dom :O

2009-12-27 @ 19:58:41
Postat av: linda

Jag kör bara coconut oil när jag solar. Men Man ska inte ligga för länge på ex,rygg utan variera mellan rygg och mage, och så måste man ha en liten bränna så kroppen redan blivit lite''van'' av sol. Det med oljan är att det kokar på kroppen och man bränner sig ganska lätt men om man inte tar för mycket och smörjer in sig noga efter så funkar det perfekt ! Man får en fin bränna snabbt. Funkar jätte bra för mig i alla fall. Bränner sig gör man ju som sagt på något sätt, Men rekommenderar den det gör jag. Lycka till. Kramar linda. :)

2009-12-29 @ 21:05:30
URL: http://lin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0