GRAN CANARIA ;D

Tjaaa bloggläsare!
Jag är glad! Vet ni varför? Mamma sa nyss att hon har bokat en resa till kanarieöarna!
Från 9/1 - 16/1 :D

Vi ska till kanareiöarnas största ö, Gran Canaria, och ska bo på ett ställe som heter Saint Agustin (: Hotellet heter Gloria Palace, och självklart är det 5-stjärnigt, + all-inclusive  ;)

Fan va skönt att komma bort från kalla, tråkiga Sverige ett tag!
Advundsjuka? hehe :*


Såhär ser det ut :D
  
Hoppas att jag blir bruuun :) Det är runt 25 grader i luften :D

En annan poäng, är att europas största spa ligger i hotellet ;*

Havet, (Atlanten), ligger bara 5 minuters gångväg från hotellet också.
+ Att ett stort köpcenter ligger precis intill, man ser det från hotellet ;)
Ååh, längar redan, fett skönt att bada, sooola och shoppa!

Vilka har varit på Gran Canaria? Hur var det? Kommentera (a)
Puss // Ellen ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har varit där :D

Det är asNICE (y)

2009-12-21 @ 19:50:00
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

jag har varit på gran canaria! helt underbart och absolut ett av de bästa resemålen enligt mig. hoppas du får det riktigt bra där i värmen!

2009-12-21 @ 20:02:06
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: felicia

ja, jag blir faktiskt avensjuk :(

2009-12-21 @ 20:34:29
Postat av: Ebba

har inte varit där men dt kmr nog bli jätte kul :D

2009-12-21 @ 20:54:50
Postat av: €liin

Jag har vart där! :D

Det var jätte kul o varmt o skönt :p <33 Jag ska också dit igen i sommar.

2009-12-21 @ 21:36:44
URL: http://elinsardin.blogg.se/
Postat av: Anonym

"5-stjärnigt, + all-inclusive" Att skryta med all-inclusive är som att säga att din tröja är ifrån Ullared.

2009-12-22 @ 19:36:28
URL: http://FULABLOIGGARE.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0