Jag bestämmer!



1. BikBok!
Jag tycker BikBok har massa fina kläder nuförtiden,
jag har nästan alltid med mig något ut därifrån.
Snygg kollektion! Dem har faktiskt bättrat sig mycket mycket på sista tiden.
Haha, tror att iaf 1/4 av min garderob kommer därifrån (;

2. Julen
Vem gillar inte julen? (:
Det är så mysigt med alla ljusstakar i fönstren, all julshopping och paketinslagning!
Jag älskar att köpa julklappar :p Inte bara till mig själv, utan till familj/vänner också (:
Visst är jag snäll ibland (a)

3. Skjorta på tjejer
Personligen tycker jag att det är jättefint!
Helst en oversize-skjorta med ett svart skärp i midian ;)
Mjau ;*
 




1. Julmat!
Fy. Julskinka, sill, flygande jacob, gröt och allt det där ;O
Usch. Hur kan man äta julskinka? Euw, spyr av bara lukten.



2. New yorker.
Usch gillar inte den affären.
För det första består typ 50% av deras kollektion av emokläder.
För det andra är det alldeles för billigt, och dålig kvalité.
Jag menar en tröja för 29:- ? Nej tack.

3. Pälsmössan
Euuw, sjukt fula. Behöver jag säga mer?

Seriöst? Tycker ni att detta är fint? :o

4. Hårsnoddar på benen
Ja, ni vet vad jag menar, killar som har färgglada hårsnoddar ända upp till låren?!
Inte fint på nogot sätt! Hur fan tänker dem? :o



Puss // Ellen ♥
Vad tycker ni? Håller ni med om allt på listan?
Kommentera! (a)

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha Julskinka är ju gott :)

2009-12-10 @ 15:16:42
Postat av: ni är så...

shit vad det där är härmat från kissie ...

2009-12-10 @ 15:43:10
Postat av: jag

toffsar är snyggt ;*o

2009-12-10 @ 15:59:46
Postat av: duvetrroxannah

JAG TYCKER ATT DEN MED BRUN VAR FINAST<3

2009-12-10 @ 16:00:32
Postat av: Louise

Skärp i midian är jättefint :)

Gillar eran blogg :D

2009-12-10 @ 16:15:50
Postat av: inte Pj iaf

asså PJ toffsar finns de tjejer som har med :o fast de passar nt in xd men ja håller med

2009-12-10 @ 16:25:29
Postat av: Anonym

Nice blogg (: Bättre än Kissies!

2009-12-10 @ 19:47:44
Postat av: ffilleh

toffsar kicks your ass

2009-12-11 @ 05:09:57
URL: http://riseeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0