Dessie har en åsikt..

Jag har en åsikt...

Emo's är det fulaste som finns? Jo, nu kommer hälften av er säga ' emo är en musismak' . Men exakt alla ni där ute vet vilka jag menar ? Ni vet precis hur ett 'emo' ser ut, svart hår, kort och fult klippt, helt äckligt svart runt ögonen
och ibland något emo sår här och var...

Finns det något äckligare eller fulare ? Nej.
Och ja, dem får se ut hur dem vill, dem får vara hur äckliga, uppkäftiga och allt dem nu vill vara, men jag kommer fortfarande få en spy känsla varje gång jag går förbi någon som ser ut som ett emo ?

Snälla ? Kolla er själv i spegeln innan ni ens visar er ute ..Skäms ni inte , ärligt ?

Det sista jag kommer bli i mitt liv är ett 'emo' .






Behöver inte ens beskriva bilden, ni ser själva...


Puss // Dessie

Kommentarer
Postat av: Moa

:O emos är ärligt... syggare än fjortisar. men. alla är fula XD because asians are the shit :P



Men... fördommar :O serilöst. det där var bara omoget, dessie :P

2009-12-02 @ 21:13:46
Postat av: elajnis

Lilla dessan, när ska du själv inse att du är ett litet emo barn? >:)

2009-12-02 @ 21:23:44
URL: http://eelajnis.blogg.se/
Postat av: hannah

man får väl vara den man vill? eller?? och enligt mig tycker jag ibland att emo stilen är ganska snygg :O

2009-12-02 @ 21:29:19
Postat av: HÄNI - dalarnas coolaste blogg

INDEED. "emo är bara en musiksmak", ja men fjortis är också ett beteende men det beteendet har ju faktiskt ett utseende också, vilket är ganska tydligt... eller är jag helt ute och cyklar, or am i right?

2009-12-02 @ 21:31:55
URL: http://hannamjonsson.blogg.se/
Postat av: SunshineG@bdb

Asså ja man får va ett emo men jag känner samma sak som dej! :p spy känslan tyyp.

asså jag accepterar velle dom men inte när dom skär sej >:@ då kan dom bara gå och dö tkr jag! (not bad meant xP)

2009-12-02 @ 21:54:20
Postat av: jullesbbejbi@bdb

Seriöst , orka va er som klagar på andra?

Emosar är söta. till skillnad från er så är dom snälla o klagar inte på folk som du gör.

Seriöst om ni inte gillar emos så håll det för er själva?

Ni har inte rätt att skriva så här om folk.

Jag bryr mig inte om man är emo , fjortis, gg är något jag är med dom som är snälla .

Det är deras stil låt om ha så o klaga inte över det.

Det är någon personligt! alla har rätt att va den man vill va.

Dom är starka människor för dom står för vad dom är.

Dom får massa kommentarer om deras stil men vafan bry er om er själva o inte alla andra?



Inget illa menat eller så men det är sanningen !

2009-12-02 @ 22:13:44
Postat av: micke

skäms inte ni när ni kollar er i spegeln ?

2009-12-02 @ 23:20:50
Postat av: my

EMO är livet <3<3<3<3

2009-12-03 @ 07:54:04
URL: http://myranw.blogg.se/
Postat av: S

Seriöst, ni vill blogga? och vad skriver ni om kränkningar mot folk? .. asså det finns redan 1000 filmer och böcker om hitler :( . ni är sjukt äckliga 95or? och är kläd besatta och tror sig vara några jävla hipp brudar, gå hem och lek med barbies för fan !

2009-12-03 @ 07:56:02
Postat av: Johanna

asså nu får du faktikst ge dej -.-

herregud, vad fan är det för fel med att vara "emo" ?

Det är fan gulligt, eller ja de beror på ;O

Det är fan fulare att vara fjortis -.-

2009-12-03 @ 19:20:05
Postat av: Julia

Så jävla omoget att säga att Emo's är fula, äckliga.

Du har inget att skryta med du iheller lilla vän ;)

Jag älskar "emo", älskar blod.

Dig därimot gillar jag inte, du behöver inte försöka kränka folk ._.

Aja, ganska omoget honey :* <3

2009-12-04 @ 16:22:37
Postat av: R

fyfan va omoget asså :o

emo's kanske gillar deras stil ?

de får klä sig hur de vill .

lägg dig inte i, vännen :S

2009-12-05 @ 23:08:50
Postat av: Rebecca

Tjejer.. allt ni skriver är ju bara för att provucera, de märks ju klart och tydligt. Ni kommer ingen vart med det! Var er själva och klanka inte ner på andra :) Och försök inte köra med "kissie-stilen", den funka för henne.. men inte för några andra.

2009-12-07 @ 01:14:48
URL: http://rebeccasegersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0